Isnin, 16 April 2012

parachute

Tiba-tiba orang suruh buat buku skrap utk DUN Tawang sempena program Anak Muda Kelate Bermaruah. Kerja yang sepatutnya pemuda DUN yang kena buat, ditolak kepada kami (saya, Bella, Kak Yu). Kenapa? sebab kami perempuan yang disimbolik sbg orang yang kreatif. Haha.


Saya diberitahu semalam, dan due date-nya Sabtu nih. Bagus kan? Nak merungut pun tak guna, terima dan berkhidmat dengan penuh dedikasi inshaAllah. Kerja mudah je pun (cewah). Padahal gembira sebab boleh usha senarai pengundi baru DUN Tawang. *gatal* Apa pun, terima je lah apa-apa hasilnya, kami kan kreatif, pandailah kami buat. Kan?


*DUN Jelawat, nak tiru korang punya boleh? HEHE Moga kemenangan milik DUN Tawang :) Ameen2

2 ulasan:

  1. kak ngah yg cun18 April 2012 2:16 PG

    waaah! hebbak muslimat nih :D. kim salam ko kak yu tuh

    BalasPadam
  2. siapa lah saya. hanya melukut di tepi gantang.ngeh3.

    *kami geng tanam anggur DUN Taiwan tau

    BalasPadam